Düzgün qidalanma: niyə ehtiyacınız var və ona necə əməl etməlisiniz

Düzgün qidalanma: niyə ehtiyacınız var və ona necə əməl etməlisiniz

Düzgün qidalanma: niyə ehtiyacınız var və ona necə əməl etməlisiniz

Hər birimiz gündə ən azı 3 dəfə yemək yeyirik. Gündə 3 dəfə bədənə müxtəlif elementlərlə doymuş "tikinti materialı" yükləyirik, sonra bütün orqan və sistemlərə paylanır. Qida bədənimizdəki bir çox prosesə təsir göstərir. Ona görə də yemək seçimi diqqətli və şüurlu olmalı idi. Bu yazıda necə düzgün yemək lazım olduğunu sizə xəbər verəcəyik.

Niyə sağlam pəhrizə ehtiyacınız var?

İnsan bədənində enerji yaradan qidadır və keyfiyyətli həyat üçün lazım olan maddələr bədəndə meydana çıxır. Balanslaşdırılmış pəhriz:
  • oynaqların, dırnaqların, saçların, sümüklərin, dərinin sağlamlığına təsir edir;
  • əhval-ruhiyyəyə müsbət təsir göstərir;
  • ağırlıq hissi yaratmır;
  • daxili orqanların tam işinə başlayır;
  • daha çox güc verir;
  • immuniteti artırır;
  • çəkinizi sağlam səviyyəyə çatdırmağa kömək edir;
  • beynin koqnitiv qabiliyyətlərini yaxşılaşdırır;
  • qocalmanı ləngidir;
  • menstruasiyalarınızı daha asan keçirməyə kömək edir. 
Balanssız qidalanma isə əksinə, orqanizmin müxtəlif psixi və fizioloji xəstəliklərin (məsələn, depressiya, şəkərli diabet, ürək-damar xəstəlikləri) yaşanmasına səbəb olur. Beləliklə, düzgün qidalanma prinsiplərinə əməl etmədən, həqiqətən xoşbəxt bir həyatı təsəvvür etmək mümkün deyil.

Düzgün qidalanma nədir?

Düzgün qidalanmaya necə keçəcəyinizi anlamağa kömək edəcək bir neçə qayda var:
  • müxtəliflik və balans. Qidada kifayət qədər miqdarda mikroelementlər (vitaminlər), zülallar, yağlar və karbohidratlar olmalıdır. Menyuya daha çox fermentləşdirilmiş süd, qoz-fındıq, tərəvəz və meyvələr, paxlalılar, balıqlar və tam taxıllar daxil edin;
  • zərərli məhsulları sağlam olanlarla əvəz etmək. “Undan və şirniyyatdan imtina et!” demək asandır. Əslində bu, daha mürəkkəbdir. Hər hansı bir "pis" məhsulu "yaxşı" ilə əvəz etsəniz, daha asan olacaq. Çörək əvəzinə (bu məqaləyə keçid https://www.kotex.az/ru-az/advice/zabota-o-sebe/desserty) - quru meyvələr, dondurma, tünd şokolad, bal. Kərə yağı əvəzinə - günəbaxan və ya zeytun yağı. Qəhvə əvəzinə - yaşıl çay;
  • kafilik və mülayimlik. Əgər siz müntəzəm olaraq az qidalanırsınızsa, bu cür qidalanmanı düzgün adlandırmaq çətindir - buna görə də pəhrizləri bir kənara qoyun! Eyni şeyi həddindən artıq yemək haqqında da demək olar;
  • rejimlə. Gündə ən azı 4-5 dəfə, yeməklər arasında bərabər fasilələrlə (3 əsas yemək və 2 qəlyanaltı) yemək daha yaxşıdır. Hər gün təxminən eyni vaxtda səhər yeməyi, nahar və şam yeməyini yemək faydalıdır. Yatmazdan 2 saat əvvəl yemək yeməmək daha yaxşıdır;
  • təravət. Pəhrizinizdə dondurulmuş qidaların, yarımfabrikatların, “boş” kalorilərin (çips, kraker) sayını azaldın, son istifadə tarixinə və tərkibinə diqqət yetirin (gücləndiricilər, ləzzətlər yoxdur);
  • dad və görünüş. Yeməyin yaxşı həzm olunması üçün dadlı olmalıdır!
  • yolda deyil, üstünlük TV və ya smartfon olmadan yavaş istehlak. Bu, yeməyi hərtərəfli çeynəməyə və daha yaxşı həzm etməyə kömək edir;
  • bişirmə üsulu. Qaynadılmış, buxarda bişirilmiş və bişmiş qızardılmış və hisə verilmişdən çox daha sağlamdır. Qaynar yağda nə qədər az bişirsən, bir o qədər yaxşıdır;
  • qazsız su. Kiçik hissələrdə, lakin müntəzəm olaraq içmək və heç vaxt susamayın;
  • pis vərdişlərdən imtina. Alkoqol və siqaret maddələr mübadiləsinə təsir göstərir.

Menyu necə yaratmaq olar?

Kalori planı yaratmağa ehtiyac yoxdur. Təəssüf ki, bu hesablama çox vaxt faydalara deyil, yemək pozğunluğuna (ED) gətirib çıxarır. Düzgün qidalanma menyusu fərdi üstünlüklərdən asılıdır. Buna görə də, hər dəfə aclıq yarananda, bədəninizə qulaq asaraq sadəcə yemək daha yaxşıdır: indi daha çox nə istəyirsiniz? Süd, ət, tərəvəz? Və yuxarıda sadalanan qaydalara diqqət yetirərək pəhrizinizi izlədiyinizə əmin olun. Gündəlik pəhrizdə ən çox karbohidratlar (tercihen mürəkkəb olanlar), sonra yağlar (tercihen çoxlu doymamış) və zülallar (tercihen heyvan mənşəli) olmalıdır. Səhər yeməyində, məsələn, meyvə, bal və qoz-fındıq ilə sıyıq yeyə bilərsiniz. Nahar – ət/balıq ilə taxıl, salat. Şam yeməyi - tərəvəz ilə bişmiş toyuq. Qəlyanaltı - süd məhsulları, meyvələr, yerkökü çubuqları, pendirli bütün taxıl çörəyi. Xüsusiyyətlər istəyirsinizsə, İnternetdə PP prinsiplərinə uyğun olaraq həftəlik menyunun bir çox variantını tapa bilərsiniz.

Nəticələr

Düzgün qidalanma prinsiplərinə sadiq qalmaq göründüyü qədər çətin deyil. Hər gün pəhrizinizə sağlam qidalar daxil etsəniz, iş asanlaşır - çünki rifahınız o qədər yaxşılaşır ki, motivasiyanız artır. Düzgün qidalanma heç bir şəkildə məhdudiyyətlər və pəhrizlər haqqında deyil. Əksinə: sağlam yeyin = doyuncaya qədər, müxtəlif və tez-tez yeyin, bununla da bədəni ən yaxşı vəziyyətdə saxlayırsınız. Əsas odur ki, vərdişlərin qəfil dəyişməsi ilə özünüzü qıcıqlandırmamaq üçün pəhrizinizi tədricən dəyişdirin. Və həyatın yaxşılığa doğru dəyişdiyini mütləq görəcəksiniz!

EmptyView

Kotex® sizin üçün

Kotex brendinin Azərbaycanda rəsmi saytı - kotex.az - Pedlər

Pedlər

Unikal Fast Absorb emici mərkəzi və Kotex Ultra ultra nazik pedlərin "yumşaq tor" səthi sayəsində hətta bu günlərdə özünüzü rahat və 100% əmin hiss edəcəksiniz!

Kotex brendinin Azərbaycanda rəsmi saytı - kotex.az - Tamponlar

Tamponlar

Hər gün yeni bir addımdır! Bəlki də atlama və ya qaçış ola bilər?! Seçdiyiniz ritmdə hərəkət edin — arxaya baxmadan irəliyə və hər gün!

Kotex brendinin Azərbaycanda rəsmi saytı - kotex.az - Gündəliklər

Gündəliklər

Aktiv yaşayırsınız və hər şeyi etmək istəyirsiniz? Yeni pedlər, tamponlar və gündəlik Kotex® sizin üçündür! Onlar sizin həyat tərzinizi nəzərə alaraq hazırlanmışdır! Bunlardan yalnız Kotex® var! İstədiyiniz kimi hərəkət edin!